30 Jan 2011

Salam..


Pagi yg tenang.. lepas subuh aku tak tau nk wat ape.. mate tak ngantuk plak.. biasenye klau weekend, lpas subuh mesti aku tido blk smpai tengahari.. hahaha.. aku ajak zul gi sarapan.. Nak carik roti canai.. da lame tak pekena roti canai..




Round2 kt bandar mukah carik kedai mamak, terjmper la satu kedai nih, nazia khan restaurant.. Lepak kt sini pekena roti canai.. tgk harge kt menu.. waahhh mahal giler beb.. da nk sme harge ngan roti telur.. rm1.20 sekeping.. hadoiii.. tp nk tanak belasah jer la.. try dulu..



Aku pun order la roti canai skeping.. hmm mmg sedap arr.. tp kenangkan arge dier. huh.. sabar jer la.. tp lepas abis mkn skeping raser nk tmbah satu lg.. so aku pun order lg skeping.. mntak tambah smbal skali.. huhh kenyang aku pg nih.. heheh

Time nk bayar tu.. dier ckp sumenye rm6.40.. giler ahhh mahal btull.. aku tanye dier apsal mahal sngt.. dier ckp,roti canai rm1.20 sekeping (aku amik 2keping), smbal rm1, air milo panas rm2.00 so total rm6.40.. glerrrr punye mahal..

Lepas aku membebel kt mamak tu, baru arr dier kasi diskaun jadi rm6.00.. huhuh terkena aku ngan mmber aku.. hehehe sabar jer la beb... Sbaik sedap.. tp mahal!! huhhh...